Odota...
Wait...
Korppi-järjestelmän toimintoja Korppi

14.7.1

Kirjaudu sisään järjestelmään!
22.3.2019 17:08

YCCS3110 Digital Interaction, 6 op [kotisivu]

Viestinnän johtaminen (JSBE), Yhteisöviestintä (VIE)

Tiedotus:
Kurssille ei voida ilmoittautua, koska se on jo vanhennettu.
Kurssin ilmoittautumisaika päättyi 20.9.17 klo 23:59.
Kurssille voivat ensisijaisesti ilmoittautua tiettyjen organisaatioiden opiskelijat. Koska et ole kirjautunut järjestelmään, ei organisaatiosi ole tiedossa.
Tiedotus:
Etusijalla kurssilla ovat opettajan painottamien yksiköiden opiskelijat ilmoittautumisjärjestyksessä. Näiden jälkeen tulevat muiden yksiköiden opiskelijat ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisätietoja jonotuksesta.
organisaatiopainokerroin
Markkinointi (JSBE) (YMA): 1000 
Viestinnän johtaminen (JSBE) (YCC): 1000 
Yhteisöviestintä (VIE) (YVI): 1000 
kaikki muut yksiköt0 

Yleisiä tietoja

Kotisivu: https://koppa.jyu.fi/
Alkaa - päättyy: 25.9.17 - 6.11.17
Ilmoittautumisaika: 1.8.17 klo 0:00 - 20.9.17 klo 23:59
Ilmoittautuminen voidaan perua 6.11.2017 klo 00:00 mennessä.
Opettaja(t): Professori Vilma Luoma-aho (vilma.luoma-aho@jyu.fi)
Hanna Reinikainen (hanna.m.reinikainen@student.jyu.fi)
Laajuus: 6 op
Kielet: opetuskielet: English; suorituskielet: English
Ilmoittautuneita: 65
Maksimi osallistujamäärä: 60 (Jonotuskäytännöstä johtuen kurssille voidaan ilmoittautua, vaikka maksimi osallistujamäärä ylittyisikin.);
Organisaatiot:Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu (JKKK), Master's Degree Programme in Digital Marketing and Corporate Communication (DMCMP), Viestinnän johtaminen (JSBE) (YCC), Yhteisöviestintä (VIE) (YVI)
Sisältö:Building on behavioral economics which explain why people do what they do and Issue Arena Theory which explains the logic of corporate communication today this study module looks at the formation of influence online, different stakeholders, advocacy and engagement in the online environment.
Osaamistavoitteet:After completion of the course the student is able to
- classify the various forms of stakeholder engagement online
- classify the different factors that affect human behavior
- explain how Issue Arenas shape corporate communication online
- plan, implement and analyze digital communication with diverse stakeholders based on theories of engagement and advocacy
- draw insights and develop solutions for communication management in the online environment.
Valintamenettely:

Priority for YCC, YVI and DMCC students.

Suoritustavat:

Contact teaching course, autumn semester 1st period.

Lectures, individual assignment, group assignment.

Kirjallisuus:
Oppimateriaali

Articles and cases announced by the instructor

Arviointi:
Arvosteluasteikko

0-5

Arviointiperusteet

Attending classes and active participation in conversations 20%, individual assignment and group assignment 80%.

[Tiivistä opetusryhmien aika- ja paikkatiedot]

Luento [ryhmien tarkat tiedot ja ilmoittautuminen]

Lectures [ryhmätiedot ja ilmoittautuminen]; ilmoittautuneita 65, maksimi 60
ilm.aika: 1.8.2017 00:00 - 20.9.2017 23:59
 PaikkaViikkoPäiväPvmKloOhjaajaLisätietojaURITapahtuman tiedot
1Ag Gamma39ma25.9.201709:15-12:00-Tapahtuman tiedot
2Ag Gamma40ma2.10.201709:15-12:00-Tapahtuman tiedot
3Ag Gamma41ma9.10.201709:15-12:00-Tapahtuman tiedot
4Ag Gamma44ma30.10.201709:15-12:00-Tapahtuman tiedot
5Ag Gamma45ma6.11.201709:15-12:00-Tapahtuman tiedot