Odota...
Wait...
Korppi-järjestelmän toimintoja Korppi

14.7.1

Kirjaudu sisään järjestelmään!
22.3.2019 17:09

IMCS1016 Semiotics of Culture and Media, 5 op

Studies in Master's Degree Programme in Intercultural Management and Communication

Tiedotus:
Kurssille ei voida ilmoittautua, koska se on jo vanhennettu.
Kurssin ilmoittautumisaika päättyi 11.3.18 klo 23:59.
Ilmoittautumiseen vaaditaan opinto-oikeus. Et ole vielä kirjautunut sisään, joten oikeuttasi ilmoittautumiseen ei voida tarkistaa.

Yleisiä tietoja

Alkaa - päättyy: 13.3.18 - 26.4.18
Ilmoittautumisaika: 11.12.17 klo 8:00 - 11.3.18 klo 23:59
Opettaja(t): Apulaisprofessori, yliopistonlehtori Marko Siitonen (marko.siitonen@jyu.fi)
Laajuus: 5 op
Kielet: opetuskielet: English; suorituskielet: English
Ilmoittautuneita: 14
Maksimi osallistujamäärä: 20
Sopii vielä: 6
Organisaatiot:Kieli- ja viestintätieteiden maisteriohjelmaryhmä (KIVMR), Master's Degree Programme in Intercultural Management and Communication (IMCMP), Studies in Master's Degree Programme in Intercultural Management and Communication (IMC)
Sisältö:Semiotics as the study of signs offers valuable tools to analyze representations and to scrutinize communication processes in an array of settings. This course introduces the students to sign conceptions and traditions of semiotics and multimodality. It specifically focuses on the semiotics of consumption and critically analyzes marketing and public relation strategies in different cultural contexts from a semiotic point of view.
Osaamistavoitteet:On completion of this course, the student will be able to
- describe and criticize main approaches to semiotics and their concepts
- perceive and analyze differences in semiotic processes in different cultures and societies
- analyze marketing and public relation strategies critically
- apply semiotics in marketing.
Suoritustavat:Lecture course, group work
Kirjallisuus:
Kirjallisuus

ISBNTeoksen tiedot
Selected articles and chapters from a.o.:
Beasly, Ron & Marcel Danesi: Persuasive Signs. The Semiotics of Advertising. 2002.
Chandler, Daniel: Semiotics. The Basics. 2007.
Hestbaek Anderesen, Thomas et al (eds.): Social Semiotics. Key Figures, New Directions. 2015.
Oswald, Laura: Creating Value. The Theory and Practice of Marketing Semiotics Research. 2015.

Lisätiedot:Timing: 1st year
Arviointi:
Arvosteluasteikko

0-5

Arviointiperusteet

Project work, learning portfolio

[Tiivistä opetusryhmien aika- ja paikkatiedot]

Luento [ryhmien tarkat tiedot ja ilmoittautuminen]

Lectures [ryhmätiedot ja ilmoittautuminen]; ilmoittautuneita 14, maksimi 24
ilm.aika: 11.12.2017 08:00 - 11.3.2018 23:59
 PaikkaViikkoPäiväPvmKloOhjaajaLisätietojaURITapahtuman tiedot
1X 22211ti13.3.201809:15-11:45SiitonenTapahtuman tiedot
2X 22212ti20.3.201809:15-11:45SiitonenTapahtuman tiedot
3D 20914ti3.4.201809:15-11:45SiitonenTapahtuman tiedot
4D 20915ti10.4.201809:15-11:45SiitonenTapahtuman tiedot
5D 20916ti17.4.201809:15-11:45SiitonenTapahtuman tiedot
6D 20917ti24.4.201809:15-11:45SiitonenTapahtuman tiedot
7S 20317to26.4.201809:15-11:45SiitonenTapahtuman tiedot