Odota...
Wait...
Korppi-järjestelmän toimintoja Korppi

16.6

Kirjaudu sisään järjestelmään!
10.5.2024 01:19

JSBY7110 Digimarkkinointia käytännössä, 2 op, oppimistehtävä, Työväen akatemia

Avoin yliopisto

Tiedotus:
Kurssin ilmoittautumisaika päättyi 31.12.23 klo 23:59.

Yleisiä tietoja

Alkaa - päättyy: 1.8.23 - 31.7.24
Ilmoittautumisaika: 1.8.23 klo 0:00 - 31.12.23 klo 23:59
Opinto-oikeuden voimassaoloaika: 1.8.23 - 31.7.24
Laajuus: 2 op
Ilmoittautuneita: 7
Organisaatiot:Avoin yliopisto (AYO), Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus (avoin yo) (DIMAAVOINJYU), Kauppatieteiden muut opinnot (avoin yo) (AVOJSB), Liikunta- ja hyvinvointiosaaminen (avoin yo) (AVOLKTH)
Opetuksen järjestäjät:Työväen akatemia
Ajankohtaista:

HUOM! Nämä opinnot järjestetään avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksessa. Ota yhteyttä ensin yhteistyöoppilaitokseen ja ilmoittaudu opintoihin vasta saatuasi sieltä ilmoittautumisohjeet.

Sisältö:

Kurssilla tutustutaan Googlen digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja perehdytään:

  • yrityksen verkkonäkyvyyteen
  • hakukonemainontaan ja –optimointiin
  • hakukoneanalytiikkaan
  • display-mainontaan
  • markkinointimahdollisuuksiin sosiaalisessa mediassa
  • mobiilimarkkinointiin 
Osaamistavoitteet:

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:

  • tunnistaa tavallisimmat digimarkkinoinnin työkalut ja niiden toimintaperiaatteet
  • käyttää digimarkkinoinnin keinoja apuna liiketoiminnan kehittämisessä
  • hyödyntää Googlen työkaluja suunnitellessaan digitaalista mainontaa
Esitiedot:

Ei esitietovaatimuksia.

Ilmoittautuminen:
  • Ota yhteyttä opinnot järjestävään yhteistyöoppilaitokseen ennen ilmoittautumista. Saat sieltä ohjeet ilmoittautumiseen ja tietoa opintojen suorittamisesta.  
  • Perehdy myös avoimen yliopiston ilmoittautumisohjeisiin. 
  • Saat ilmoittautumisen perusteella sisällöllisesti ja ajallisesti rajatun suoritusoikeuden.  
Suoritustavat:

Opintojaksolla tutustutaan digimarkkinoinnin peruskäsitteistöön ja -käytäntöihin sekä luodaan ymmärrys sen tarjoamista mahdollisuuksista työelämän kontekstissa. Opiskelija laatii jakson aikana henkilökohtaisen opintosuunnitelman Digimarkkinoinnin opintokokonaisuuden opintotarjonnasta sekä valmistautuu reflektoimaan oppimistaan valitsemiensa opintojaksojen edetessä.

Katso opiskeluohjeet Moodlesta  https://moodle.jyu.fi/

Moodleen kirjaudutaan Jyväskylän yliopiston tietojärjestelmien käyttäjätunnuksella ja salasanalla, jotka saat käyttöösi ilmoittautuessasi opintoihin. Lisätietoa käyttäjätunnuksesta https://r.jyu.fi/EVH 

Kirjallisuus:

Google Digital Garage: Digimarkkinoinnin perusteet –verkkokurssi, joka löytyy osoitteesta: https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage-fi/course/digital-marketing

Mahdollinen muu oppimateriaali tulee olemaan elektronisessa muodossa ja saatavilla Moodlessa.