Re: Ohjelmointi 2 Demot 7 Tehtävä 1

Kirjoittajan mukaan: Vesa Lappalainen <vesa.t.lappalainen_at_jyu.fi_at_localhost>
Päiväyksen mukaan: Mon, 24 Feb 2014 19:15:00 +0200 (EET)
> Onko noissa kahessa ekassa tehtävässä siis tarkotus selvitä pelkillä
> String-luokan metodeilla ilman omaa aliohjelmaa, jolle viedään noita
> jonoja parametreinä?
> xxxxx

Lyhty vastaus:
==============
 T1 mahdollista tehdä yhdellä String-olion metodin kutsulla kukin.
 Ei ihan pakko :-)

Pitkä vastaus:
==============

Jos omia mallivastauksia katson, niin jokaiseen
osatehtävään mulla on oma funktio (jotta on helpompi testata
että toimii).

Noista funktioista:
T1
  onkoMuita   1 rivi
  viimeinen   1 rivi
  onkoJoku    1 rivi

T2
  onkoSamat   5 riviä
  laskeMerkit 6 riviä (yksittäisi lopetussulkurivejä ei laskettu)

 kaikki kutsut noista 5 tai 6 rivistä vain String-luokan metodeihin.

Mutta ei ole pakko saada noita yhdelle riville, sillä se voi
olla hieman haastavaa tässä tapauksessa ja siksi noiden
mun yhden rivin funktioiden toteutukset voivat olla
pitempiäkin (testien ansiostahan ne voi sitten refaktoroida
lyhyemmiksi).

Vesa