Master's Degree Programme in Digital Marketing and Corporate Communication
Tiedotus:
The language used was temporarily changed. Personal information page allows you to save your language settings.Kielesi vaihdettiin, mutta asetusta ei tallennettu pysyväksi. Henkilötietojen muutossivulla voit tallentaa valitsemasi kielen pysyvästi käyttöön.
Organisaatio: | Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu |
---|---|
Vuosi: | 2017-2020 |
Tila: | Aktiiviset |
Lisätietoja: | |
Sisältö: | |
Tavoitteet: | |
Opintopisteiden vähimmäismäärä: |
120 |
Tutkinnon taso: | Maisteri |
Tutkintonimike: |
[ Näytä opintojaksot ]
[Loppuun]
Tutkintorakenteen osat
-
! Advanced Studies in Digital Marketing and Corporate Communication, 80 op [Näytä]
-
! Compulsory Studies, 80 op
-
! Compulsory Studies, 80 op
-
! Other Common Studies, 8 op
-
! General Studies, 1 op
-
! Language Studies, 7 op
-
! Compulsory Language Studies, 4 op
-
! Optional Language Studies, 3 op
- XENT1000 is for Finnish Students, XSU0005 is mandatory for International Students.
-
! Compulsory Language Studies, 4 op
-
! General Studies, 1 op
-
! Elective Studies, 30 op
- Individually selected studies. Elective studies can be a mix of courses from various fields. Each students is free to choose any courses according to his/her interests offered by the University of Jyväskylä. These include but are not limited to: •Other business fields (e.g., accounting, management and leadership and finance) •Information technology (highly recommended) •Communication •Statistics •Sports and Health Sciences
!
= elementti on merkitty pakolliseksi
[Alkuun]
[Takaisin edelliselle sivulle]
[Tee opintosuunnitelma tutkinto-ohjelman pohjalta]